Alla inlägg den 10 november 2010

Av Mattan - 10 november 2010 16:14

Vad en dag kan vara lång...

Fast jag bara ha gjort bra saker så tar den ändå

aldrig slut, klockan går för sakta och jag har inte

tid att vänta. Snön ligger så satans fint ute och

jag och Mimpan har nyss makat på det.

Hon blir som en valp medans jag blir som en liten

unge! i hade en trevlig eftermiddag hos Peder och

Zanto tills Mimpan öppnade dörren själv och stack.

Inte långt, bara till det stället där det har legat ett

maskerat rådjur. Antar att det luktar gott där.


Nu ska jag kolla på teen mom tills hjärtat

kommer hem. Älskade Morgan, bli hemma-

fru med mig!

 

Dessa två kamrater

älskar jag över allt annat!

Av Mattan - 10 november 2010 12:34

Jag åker en bergodal bana i kroppen just nu.

Har inte den blekaste aning om varför jag dippar

så hemskt mycket, men det gör jag. Idag är en

ganska bra dag ändå men jag saknar min tygghet.

Jag har ingen ork till något, så ingenting bli gjort.

Därför fortsätter jag att kolla på teen mom nu,

finns inget bättre att göra. Dessutom är det

spännande denna säsong!


Terry var bra igår, synd bara att jag inte

kunde lämna ångesten hemma.

Jag fick ärligt lite lätt panik runt allt folk,

ingen bra "Vara omkring folk dag" igår.

Men det var spännande och välbehövligt,

jag fick ju svar på min fråga.

Ovido - Quiz & Flashcards