Alla inlägg den 18 november 2010

Av Mattan - 18 november 2010 15:11

Se där, nu ligger jag helt plötsligt ett avsnitt före

seg-Sverige vad gäller Grey's. Tacka gudarna för

sidor där man kan streema serier, jag älskar't!

Så nu sitter jag här och inser att denna stol kanske

inte är den bästa sitta-länge-i stolen. Men eftersom

jag är döv och vill ha högt när jag ser på såna här

spännande saker har jag inte så många andra

alternativ. Det är ju värt det.


Promenad är vad som vankas här näst, med

musik i öronen, bra musik, typ Lykke Li.

En promenad med bra musik och fantastiska

tankar om och längtan till framtiden, det

kan aldrig bli bättre än så!

Av Mattan - 18 november 2010 11:13

Eftersom jag igår skrubbade toan och gick en tango

sväng med dammsugaren så är jag ganska göra-lös

idag. Därför är det synd att man inte får julpynta

bäst man vill, för isåfall hade jag gjort de på en

grisblink. Men det är klart...vad skulle jag då göra

resten av dagarna? Idag ska jag nog vänta på att

hjärtat kommer hem på lunch, gå en liten promenad

med Mini, och vänta på att hjärtat slutar jobba.

Kanske jag ska kolla på Grey's avsnitten jag har

missat, jag ligger efter tre avsnitt nu. För tydligen

vill världen att jag inte ska se det sista avsnittet

av Teen mom, arma värld!


PS. jag läääängtar tills på Måndag när jag ska

kolla mina ögon. För mina glasögon gör varken

från eller till just nu, är det inte huvudvärk så

är det ögon värk. Och det är inte okey! DS.


 



Ovido - Quiz & Flashcards