Alla inlägg den 12 november 2010

Av Mattan - 12 november 2010 10:26

Herre min skapare vad jag gillar vintern!

Snön ligger på backen, det är sju minusar ute vilket

är helt perfekt, Mimpan blir lycklig varje gång vi går

utanför dörren. Nu så här mitt på dagen när det

fortfarande är ljust och man ser alla skavanker ska

jag passa på att dammsuga.


Sedan ska jag göra mig ordning för att följa

med Lövet till Nosefield och tatuera sig.

Helt galet egentligen, för hur sugen kommer

jag inte bli nu då?! Livs farligt att börja med dylikt.


Efter tatueringstiden ska jag hem och ha

Fredags mys med Mimpan och Morgan.

Dock blir det en tidig kväll för en annan

ska upp tidigt imorgon och jobba.

Fantastiskt! Ledig hela veckan, men jobb

på en Lördag. I like them weekends.

Ovido - Quiz & Flashcards