Alla inlägg den 15 november 2010

Av Mattan - 15 november 2010 10:40

Jag har haft en helt perfekt helg måste jag säga!
Inte suttit vid datorn en enda gång utan det  har varit

ganska så fullt upp. I Lördags jobbade jag, hur jag tog

mig upp på morgonen och pigg dessutom, det är för

mig en gåta. Sen drog jag och hjärtat till Dollar för jag

ville promt titta på julsaker. Några saker rikare och

mycket pengar fattigare åkte vi till Hällsjö och sedan

vidare hem. Söndag var det fika hos morfar och middag

i Hällsjö, mysigt värre. När vi åkte hem till stan igen så

hyrde vi film och myste i soffan.


Nu är det Måndag och jag har kollat igenom mina

obligatoriska sidor, utan framgång. Inget viktigt

mail, inget jobb, ingenting. Så nu ska jag sitta

här så snyggt och vänta på att hjärtat ska komma

hem på lunch. kooomsi kooooooomsi!

Ovido - Quiz & Flashcards