Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Mattan - 3 juni 2010 19:34

Home sweet home!

Dessa dagar i Stockholm har varit gryma som fan.

Har hängt med lillebror, lillasyster, Maria, Nalu,

kära farbror Roger och Kicki. Har fått mer lokasinne

och hittar nu lite mer än vad är nödvändigt. Har myst

i Kickis lägenhet, av solen och av att kolla på människor.

Blivit helt slut i skallen av allt folk som har så satans

bråttomt och sån ful dialekt. Fan, när jag bodde i

Barcelona (som är tre gånger större) var det inte alls

sådär stressigt vad jag kommer ihåg. Bilfärden hem

lyckades vi bra med, GPS kärringen kunde vi fucka åt

för vi hittade ypperligt bra själv. Inte som på ned

färden när Kicki kände sig frustrerad och skrek

"Men säg nånting då kärringdjävul" åt stackars tanten.

Utan precis tvärt om, och för alla som inte vet så kan

Emma köra som en gud i Stockholm! På väg hem stannade

vi i Hudiksvall på en kopp kaffe hos Tomas Bergström.


Nu är jag iallafall hemma med min älskade hund som

är ganska nöjd över att ha mig hemma skulle jag tro.

Så nu ska jag käka pasta för min mage skulle nog

självdö av en till hamburgare! (på riktigt alltså).


Ovido - Quiz & Flashcards