Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Mattan - 23 juni 2010 17:45

Gaah vad varmt det är idag!

På våran promis höll både jag och Mimpan på att

dö av värmeslag, är det de man kallar sommar?

Satte, nu har katterna hos morfar mat och en relativt

ren låda. Medans jag och Mimpan har fått lite mer

kondis och är rätt trötta och nöjda. Jag har nyss

beställt ett par nya glasögon, är så less på dom jag

äger och har nästan varje dag! Hoppas det går av

vindens fart att få hem dom, då blir jag lycklig.


Nu säger jag godnatt till världen fram tills sju

så jag orkar med första natten som alltid är värst.

Av Mattan - 23 juni 2010 15:24

To day is the day!

Jag börjar jobba i dag, eller i kväll närmare bestämt klockan

21.00 Då är jag ombytt och klar och redo att ta mig an hela

avdelningens patienter, lyckos dom som har mig som uska.

Nu ska jag snöra på mig skorna, plugga in cancer bats i

öronen och sedan tvinga med jycken på promenad.

Destination, morfars hus med två ensamma katter, dom ska

utfodras och kattlådan ska rensas. Sen ska vi gå hem igen

och jag ska försöka blunda en timme för mer hinner jag nog

inte, måste duschas också. Ja så varför sitter jag här och

skriver?! Måste bara dela med mig av min nya förälskelse...


Varför vet jag inte, men den har fastnat i hjärnan.


Av Mattan - 23 juni 2010 03:51

Jahapp, då var det natt igen då...

Eller solen är ju på G upp så det kanske räknas som

morgon i skrivande sekund. Idag har jag lekt med

två av mina bästaste bästa kompisar, Emma (för vi

sitter ju ihop som helan och halvan) och Putte.

Vi käka tacos och skratta om vartannat, ja det var

nog det vi gjorde. Sedan tog jag en sväng med

hunden för att sedan pysa vidare och kolla på film.

Efter filmen råkades det spelas tvspel ända tills för

typ en timme sedan. En sak är säkert, Mariokart är

fan mig grej och resten räknas inte. Typ så.


Nu ska jag släpa med mig hunden ut på en kiss-sväng

och sedan vill jag inte skåda denna soluppgång mer.

För det är faktiskt en dag i dag också! Så över ut.

Ovido - Quiz & Flashcards