Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Mattan - 8 juni 2010 22:02

Nu har nästan hela dagen gått och jag planerar att lägga

mig tidigt ikväll, nog dessa planer nästan alltid går i stöpet.

Har nyss feta i mig massa chokladbolls "smet", orkar aldrig

rulla små bollar av de när man kan äta det med sked. Och

tittat på "princess and the frog" jag älskar verkligen tecknade

filmer. Bra mycket bättre än animerade skit filmer, länge leve

tecknat hörreni!! Ne men om man ska ta och titta på MTV

movie awards då och sedan gå ut i skit vädret med hunden

för att slutligen sova gott. Imorgon hoppas vi på schema!


PS. alltså, jag rekomenderar såklart prinsessan och grodan

fast på engelska. Sånt ska man inte förstöra med svenska!

Helt sjuk att det är så många konstiga skämt i Disney filmer,

sånt man fattar nu men som man hade noll koll på när

man var liten. I love it. Se den. DS

Av Mattan - 8 juni 2010 11:03

Aldrig får man sova ifred!

Vaknade först åtta, men då tvingade jag mig själv

att somna om. Sedan klockan tio var måttet rågat!

Först och främst klipper dom gräs utanför, och sen

ringer telefonen och undrar om jag inte ska jobba.

Nej, eftersom jag inte har satt mig tillgänglig så

ska jag antagligen inte jobba, right?! Även en

stackars vikarie måste få vara ledig ibland, så är

det. Så nu sitter jag här och funderar på om jag

någonsin ska få ett sommar schema ifrån sjukan

eller om jag ska jobba på känn hela sommaren.

Åter igen kan jag inte planera ett skit i sommar

eftersom jag ej har schema, heja!


Dagen då, dagen...

Alla planer jag satte upp igår, vi får se hur

jag klara dom. Om jag orkar ska jag, lovar!

Men nu ska jag gosa med hundskrälle som

vill vara under skinnet på mig eftersom det

är synd om henne som ska börja löpa.

Ovido - Quiz & Flashcards