Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Mattan - 25 juni 2010 16:36

Fan jag måste ha problem, alltså utöver det som märks.

Sen jag vaknade har jag suttit och kollat på snowboard filmer

och det kryper i kroppen på mig! Fan, hade varit snö ute hade

jag åkt till Hallsta på tio röda även fast jag inte vet vart jag

har mina boots. Jag vill åka NUNUNUNUNUNUNUUUUUUUUUU!

Fan i vinter ska jag åka som aldrig förr, som när man var

mindre och bodde på brädan. Jag ska fan t.om sova med

den på i vinter. Den står ju så fint och väntar på mig.


Nu ska jag försöka slita mig för en dusch och sedan

blir det middag hos morfar och efter det jobb.

Ha en trevlig kväll allihopa! Ni kan väl ta en nubbe för

mig, tänka på mig och ta en sväng om för mig.



Jag bjuppar på ett klipp från min favo film!

Enjoy.

Av Mattan - 25 juni 2010 07:18

Hemma, trött och slut.

Natten som jag hade spått till lugn visade sig luras lite.

Fast det måste ju hända saker annars är det ingen sport

i det hela. Men jag kan informera att jag har sprungit ex

antal gånger i natt, t.om med fart. Men nu är jag hemma,

hund lös och ska gå och natta. Vart är en mörkläggningsgardin

när man behöver den som mest? Äh, jag är ju en mästare på

att sova så jag skiter i den. Tänk att när jag vaknar blir det

middag och sedan iväg till jobbet igen. Hur tråkigt kommer

inte Emma ha ikväll/natt utan mig liksom?!(!!!) (önsketänkande).

Men serni jag ska underhålla mina patienter jag, eller dom

mig jag har inte bestämt mig än. Nu börjar jag prata i nattmössan,

så god natt, över och ut, hörs hej!


PS. fatta att jag snart är i min matchvikt, i like. DS

Ovido - Quiz & Flashcards