Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Mattan - 5 juni 2010 22:01

Vad tycker vi om dagen...fuck dagen!

Åter igen har den där infekterade hjärnbiten tagit

över mitt förstånd och mindre glad är jag för det.

Varför kan man inte koppla ihop ett och två för

att förstå vad exakt som har skapat detta? Jag

fattar inte varför det är så svårt, även fast jag

har mina starka syndabockar denna gång.

Jag tänker inte ens gå in på detta mer, jag

blir läkt av Mini och musik, som alltid.


"Don't blame your daughter,
that's just sentimental
don't blame your mum,
for all that you've done wrong
your daddy's not guilty,
you came out a little faulty
and the factory closed,
so you can't hold them liable."
Av Mattan - 5 juni 2010 13:23

Tänk om jag kunde lägga mig och sova som alla

andra gör på kvällarna. Nä, jag ska sitta uppe tills

ögonen blöder jag och göra onödiga saker som jag

egentligen skulle kunna göra på dag tid. Inatt plöjde

jag igenom La ink säsong 5, ett avsnitt kvar och det

tänkte jag se på nu. Vaknade av att fönstret blåste

upp på morgonkvisten, eller var det på morgonkvisten

jag somnade kanske. Vilket fall som helst är jag en

halv blomkruka fattigare nu, men den får stå kvar.


Nu ska jag kolla La ink, duscha och sedan åka

upp till mamma för lite hemma pizza, mums!

Ovido - Quiz & Flashcards