Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Mattan - 14 juni 2010 20:49

Städat var det här!

Höll på att få paniken i denna ostädade lägenhet men

nu faller lugnet över mig, äntligen. Jag är less på att

vara i någonslags grop som jag antagligen har grävt

själv. Varför är det så svårt att kämpa sig upp medan

det är så extremt lätt att falla tillbaka, det undrar jag.

Varför jag känner mig besegrad när jag i vanliga fall

inte skulle bry mig. Jag vet att jag i stark, men i vissa

fall känner jag mig så ynklig. Vilket som kommer sol

efter regn vilket måste betyda att det blir sol imorgon

eftersom det just nu regnar.


Helgen har jag spenderat i Sundsvall hos FinaLina.

Det behövdes! En sådan helg som jag har längtat

efter hur länge som helst. Jag får sån lust att sjunga

mer när jag har varit hos Lina. Nog för att jag aldrig

skulle komma upp i hennes register, hon är grym!

Jag hann tillochmed pussas med SnyggNova med

husse, fast honom pussade jag iochförsig inte.

Och ute kvällen med Lina och co. satt som en

käftsmäll, tack som fan för den!



"Hur kommer det sig egentligen

Att vi inte tröttnat för länge sen?

Ja, tänk på alla spruckna kärlekar omkring oss två."


Av Mattan - 14 juni 2010 18:42

Älskade lillebror hjälpte mig att formatera om datorn

idag, så nu är jag en lycklig windows 7 användare.

Tacka gud för att slippa vista.


Middag bjöd älskade Emma på, hon som räddar mig

när jag faller och plockar upp mig när jag redan ligger.

Hon som lyssnar, försöker förstå och konstaterar saker

jag inte klarar av att konstatera. Tack älskade du!


Nu ska jag hålla mig sysselsatt med att städa

lägenheten från topp till tå. Sitta och göra

ingenting det gör mig mer ont än gott just nu.

Robyn och hennes nya skiva gör mig sällskap

och det är jag lycklig över, vilken brud va!



Av Mattan - 14 juni 2010 01:13

JAGJAG ÄR INTE DÖD, JAG HAR DOCK EN DATOR MED BLÅ-SKÄRM. SATTE HÖRS NÄR JAG FÅTT MITT LIV TILLBAKA! OCH STORBOK BOKSTÄVERNA TYCKTE MIN MOBIL ATT JAG SKULLE HA, SÅ DE SÅ. NU STÄNKTE JAG SOVA ., ELLER TÄNKTE. SKA ALDRIG MER BLOGGA IFÅN MOBILEN, SKADAT!

Ovido - Quiz & Flashcards