Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Mattan - 4 juni 2010 19:58

Jag är fortfarande lika seg i kroppen, denna dag har

jag inte utfört något viktig för fem öre förutom att

lagat mat och ätit den. Det vart ingen pastagratäng

idag så den tar vi en annan dag (logiskt va?)

Däremot fick jag göra ett ryck upp till mamma och

Peder för att hämta hundmat, närmare bestämt

fem kilo. Fick för mig att jag och Mini skulle inviga

Hallstabacken, men det var för blött. Eller så hade

jag helt enkelt fel par skor på mig, men jag tippar

på det först nämnda. Men om någon vecka till så

är vi igång med Hallstabackens promenader igen,

det är ju så skönt när det bränner i bena. Det som

är mindre skönt är att jag får nervryckningar i

benen när jag gjort något nyttigt, gud straffar

vissa med samma. Eller nått...

Så iallafall, eftersom det inte blev nå uppförsbacke

promenad så kastade vi lite pinnar i stället. Eller,

jag kastade och fåntratten hämtade dom åt mig.

Hon är fan inte svår övertalad när det gäller sånt

inte! Så nu ska jag ta en dusch och sedan ska jag

inte göra mer nytta denna Fredag och där med basta.

Av Mattan - 4 juni 2010 12:49

Idag är jag så seg så det inte ens finns på kartan!

Jag ligger här i soffan och är lycklig över att det är

The Hills maraton som jag kan gotta mig i. Även fast

jag har sett denna säsong redan, i don't mind.

Till middag blir det pastagratäng med kära Emma som

ringde och frågade vad vi skulle äta, gullan min.

Och jag har inte så mycket mer att tillägga ur mitt liv

just nu. Dagen kommer vara en soffliggar dag, och jag

tror jag behöver en sån efter allt spring i huvudstaden.

Ovido - Quiz & Flashcards