Alla inlägg den 1 december 2011

Av Mattan - 1 december 2011 09:02

Måårning!

Lillen och jag gjorde morgon på första matningen idag fast det enda vi egentligen

gjorde var att klä på och förflytta oss till soffan för mys. Jag har t.om hunnit äta

frukost, kommer inte ihåg när jag hann med något sånt lyxigt. Lilleskrutt håller

på att somna och jag tänkte slänga igång ett nytt avsnitt av "Teen mom".

Idag tänker vi inte göra mycket alls, tror jag. Känns som vi har haft aktiviteter

hela veckan och ibland får man faktiskt ta det lugnt också!

Hos BVC i Tisdags (en dag före 4veckors dagen) vägde lillen 5506g och var 61.5cm

lång, han gillar att växa denna krabat. Vilket betyder att både jag och ersättningen

gör sitt, lillen också förresten, det är ju han som gör jobbet. Så nästa besök på BVC

blir det 6vecors besiktningen, det ska bli roligt att se vad som sägs där.


Nu ska jag ta och sätta igång mitt program innan det blir något annat,

för det blir lätt så nu för tiden. Inte mig emot, jag anpassar mig så fint.

Man får bara göra alla nödvändiga saker senare eller en annan gång.

Och det är det ju såklart värt, Izak gör man ju allt för!

Dessutom vill man ju inte missa något, för redan nu händer det massor.

Han snackar hur mycket som helst, bjuder på leenden och viftar och far.  

 

Snackarn!

Ovido - Quiz & Flashcards