Alla inlägg den 9 december 2011

Av Mattan - 9 december 2011 21:07

Mitt i Fredagsmyset fick jag för mig att blogga då jag inte gjort det på

två dagar, skämmes! På tv.n lyser Idol blinket från globen och i soffan är

vi alla tre bänkad, dock har Izak nyss somnat och det var på tiden faktiskt.

Ute toksnöar det äntligen, det kanske inte blir en grön jul ändå då härligt!


Idag har jag och Izaken varit på BVC och vägt och mätt, han den där lille

saken väger såhär inne på femte livs veckan 6380g och är 63,5 centimetrar.

Ja såatte det var den bebis tiden det känns det som, unge till att växa!

Så nu är vi inne på storlek 62 som än sålänge passar men det går väl utav

bara farten det med så är vi inne på större plagg. Men vi tar en sak i taget

så nu idag har vi köpt en ny blöjstorlek 6 - 8 kilon, jag har tänkt mig att han

ska kunna ha den storleken ett tag, vi får se vad Izak har tänkt sig.

Så ett paket storlek 1 och två paket storlek 2 skall ges bort till käre Brallan

inte för att hon ska använda dom (hoppas jag) utan sötNeo vill säkert ärva dom.

För vi ska nämligen hälsa på sötNeo med föräldrar imorgon, dom måste ju

bonda grabbarna så att dom kan göra hyss så fort som möjligt!

Sen ska vi fira min gudson Johan med hele släkten (som befinner sig i stan)

med hemma pizza och tårta och massa paket till honom såklart. Mys helg!

Plus att jag ska ringa min guddotter Emily och säga grattis också, farligt

behändigt det där att ha fadderbarn som det skiljer en dag mellan, perfekt.


 

Nöjd Izak?


Ovido - Quiz & Flashcards