Alla inlägg den 13 december 2011

Av Mattan - 13 december 2011 18:44

Här går tiden undan så fort att man inte ens hinner fatta vilken dag som

nyss paserade. Tisdag idag vilket betyder att Izak blir 6 veckor i morgon,

ni ser ju hur fort tiden går! På Torsdag ska vi på 6 veckors kontrollen vilket

känns bra med tanke på hur Izaken mår. Han är snorig, rosslig i bröstet och

hes, han låter som en liten pipleksak nästan när han ska gnälla. Prata vill han

knappt göra då jag tror att halsen är skapligt sårig på han, stackars lilleskrutt!

Han är lite segare än vanligt men ingen feber därför har jag tänkt att vi skulle

avvakta med farbror doktor tills Torsdag, hesheten började i Lördags natt.

När han är vaken är han pigg än fast han inte är liiika pigg som i vanliga fall.

Som bäst trivs han på mamma eller pappas bröst eller i famnen på dagarna,

då känns nog livet ganska ok trots dumma förkylningen. Älskade lilleskrutt.


Våran helg paserade iallafall i en nedrans fart, vi käkade middag och firade

min gudson på Lördagen hos mamma och Peder. I Söndags åkte vi till Hällsjö

för en visit, hjärtat passade på att skjuta in sin nya fina bössa. Sen tog vi

Söndagsmys och tittade på "Baksmällan 2", inte lika bra som ettan men ändå rolig.


Nu ska jag plocka undan efter dagens middag och sen ska jag myspysa

med min älskade familj. Jag och hjärtat firar idag ett år med ringar på

våra fingrar, än fast det är en lögn, för min ring hänger runt halsen.

Jag är fortfarande för fet för ett fuck, eller nej! för fet för att få på

ringen på mitt finger menar jag. Så jag väntar några veckor till med att

försöka trä på den igen än fast jag skulle vilja ha den på mig NU!

I vilket fall som helst vill jag bara droppa en kärleksförklaring här och nu;

Älskade älskade Morgan Persson, du gör mig hel och komplett.

Utan dig skulle mitt liv aldrig någonsin fungera, och jag skulle gå omkring

som en halv människa utan mening på jorden. Jag kommer aldrig lyckas

förklara i ord eller handlingar hur mycket jag älskar dig och hur mycket du

betyder för mig. Att vi sedan har skapat den finaste pojken i världen

tillsammans får mig att inse än mer hur mycket vi är skapt för varandra.

Du och jag För evigt!  

   

Ovido - Quiz & Flashcards