Alla inlägg den 5 december 2011

Av Mattan - 5 december 2011 10:56

Rolig tjej som inte bloggat sen i Torsdags!

Men ser ni att jag har haft mitt jag hele helgen.

I Fredags var jag och Izak ute på promenad, sen vart det Fredagsmys för

hela slanten när hjärtat kommit hem. Lördagen firade vi med att vakna

tidigt, Izak var helt huxflux tok pigg efter hans "frukost". Så vi började

dagen med morgonmys i våran säng och paket öppning för hjärtats del

födelsedagen till ära. När vi var mer redo för dagen åkte hjärtat till Hällsjö

för att fixa blå bilen och jag hängde hos mamma och Peder ett tag.

Sen åkte vi mot Hällsjö vi med för lite födelsedags fika, eller lite och lite,

det serverades smörgåstårta och allihop åt så middag inte var att tänka på!
Igår tog vi på oss spenderar byxorna och åkte till Birsta med mamma och Peder.

Izaks premiär i annan stad samt riktig shopping dag, han var nöjd säkerligen

nöjdast vissa tillfällen. Typ som när han fick mat, fick åka bil eller fick ligga i

vagnen och inspektera döskallen som hänger där. Första gången han verkligen

glott sig less på döskallen, gulle unge! Hua vad tiden går fort, än fast det är

ruskigt roligt att han nu är med på ett helt annat sätt.

 


Idag ska vi inte göra ett jota! Jag har ont i miga fogar sen hel dagen igår

så jag tror att jag på sin höjd ska dammsuga. Lillen har somnat om efter

frukosten och jag passar då på att surfa på nääätet för snart vaknar han

och då är det mat dags igen. Och snart kommer väl min snygga kille hem också.



PS. tusen miljoners GRATTIS till Nicken och Brallan som äntligen

fått sin super söta son i sin famn. Det var väl på tiden va! DS.

Ovido - Quiz & Flashcards