Alla inlägg den 6 december 2011

Av Mattan - 6 december 2011 15:53

Idag har vi en betydligt bättre dag än igår, igår hade jag nämligen den

grinigaste ungen i stan tror jag. Ingenting dög, det var bara gnäll och

lite gråt. Men egentligen, vad gör det då han i vanliga fall är farlig behändig

på dagarna och nätterna? Kanske han bara protistera vad gäller Birsta besök,

han kanske tyckte att jag skulle få någon slags hämnd eftersom jag släpa

med honom dit en hel dag. Vad vet man! Idag är han iallafall sig själv och

sitter i skrivande stund i sin ny inköpta babysitter och spanar på väggen

och lyssnar på Håkan H, jag måste ju lära honom om musik innan pappan

hinner före. Appro på pappan så är det inte länge kvar nu innan han äntligen

kommer hem för dagen och myser med oss, i love it!


Morgondagens schema ser ut som följande, lunch på stan med Elin och Emma

och dera små. Ska bli roligt att se hur stor eller liten skillnad det är på våra

små, än fast Izak är drygt en månad ynge (tror jag). Så ska jag även försöka

köpa de sista julklapparna också så det är klappat och klart. Plus att jag borde

få lite tyg köpt då jag måste sy ett skydd till barnvagnen som vi måste ha i

"cykelförrådet" där det tydligen bor möss som gärna vill bo i vår barnvagn(!!!)

Jävla jävlar, fan vad äckligt. Jag kommer bokstavligt talat smälla av om

jag någongång har en mus i vagnen när jag ska bruka den. FY!

Men tyvärr finns inget annat ställe för oss att ha vagnen på, för jag kan inte

böka med den upp och ner för tre två trappor när jag ska in och ut.


Ne, nu har Izak fått sin dos av babysittern. Nu skall vi mysa och

vänta på älskade hjärtat!

Ovido - Quiz & Flashcards