Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Mattan - 8 juni 2011 12:08

Vilken sommar värme!

I Enköping var det underbart, en mini semester med älskade

hjärtat och finaste människorna, annat kan man inte begära.

Så att åka ifrån sommar värmen till sommar värmen det är hur

underbart som helst. Mimpan trivs som fisken hemma igen, dock

älskar hon inte värmen. Tur hon har världens bäste husse som ska

ta med henne till stugan idag så hon får bada. En annan ska jobba.

Min jobbkväll kommer bli jobbig i denna värme, alla plus kilon jag

har dragit på mig börjar märkas av. Sparven mår säkert bra, vad

vet jag, tjur-ungen vägrar ju att sparka mig. Den gör bara en

massor med frivolter, och nöjd är jag för det! Jag kan skratta åt

mig själv ibland, när jag tror att jag är lika smidig som för några

månader sedan. Typ när jag ska ta mig ur sängen och försöker

snärta upp som vanligt, då kommer man på sig själv att man

är som en flodhäst. Och värre kommer det att bli och jag gillar't.


Nu ska jag kasta mig in i duschen, springa ut med Mini och

sedan styra kosan mot jobbet.

Ovido - Quiz & Flashcards