Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Mattan - 13 juni 2011 11:35

En ledig Måndag sådär mitt i ful vädret. Men vad gör det när

vi har haft äckligt härligt väder i helg. Även fast det börjar bli

lite tungt i värmen med magen i vädret så njuter jag iallafall.

Men idag njuter jag av kylan och regnet som faller för idag är

jag och sparven trött, hur trött som hellst! Mimpan är också

en tröttis, tro jag det så som hon har härjat i helgen. Hon har

varit bad tjejen nummer ett, ingen rast ingen ro.


Annars i helgen har vi myst på som bara den, varit i stugan

och lapat sol, badat och på kvällskvisten blev det fiske.

Hjärtat drog upp minste gäddan och en fin fin aborre, en annan

drog upp en lite större gädda och en fin gös. Fast gösar är äckliga

och fula, riktiga monster ser dom ut som, hua!

Igår var det tvätt dag och sedan blev det pizza och minigolf med

härliga, och en annan kom trea, det trodde jag aldrig.


Nu ska jag ta och diska disken och sedan invänta hjärtat

hem på lunch, jag älskar't! Sen ska jag slappa på soffan

och invänta att Lövet slår mig en plingeling.

Ovido - Quiz & Flashcards