Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Mattan - 30 juni 2011 15:45

Men guuuu va skönt det är att vara sjuk i denna värme och som

grädde på moset vara gravid och tjock på det, wounderful!

Igår klarade jag av två ynka timmar på jobbet, sedan fick jag

så lov att gå hem. Så går kvällen bestod av feber och kallsvettnigar

i 30 grader celsius, härligt! Dessutom verkar inte sparven gilla min

förkylning, den buffar och sparkas mer än vanligt. Kanske är det

för att jag håller på att hosta upp ungen ibland. Så jag är hemma

idag också, i värmen, utan feber idag men ack så hostig och slemmig

i min stackars hals. Dessutom med alkis röst och hals onta, härligt!


Jag tror visst bestämt att jag tar mig en vila innan hjärtat

kommer hem, nog för att vila är det enda jag har gjort idag

men det behövs. Innan vilan ska jag ta mig en piggelin!

Ovido - Quiz & Flashcards