Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Mattan - 22 juni 2011 10:45

Redan Onsdag mitt i veckan och jag är ledig!

Härligt att hjärtat är ledig tre dagar denna vecka det

betyder ju att vi får umgås dom tre dagara, vilket inte är

så dumt inte. Ikväll (om väder tillåter) firar vi mitt i veckan

med att åka och fiska i stugan. Med tar vi Viktor en sista

dejt innan han pyser upp till obebygden och lever med fiskar

resten av sommaren, galning! Hoppas på stor fångsten då.


Igår gott folk när vi tog en powernap fick sparven

för sig att lägga sig på ett tokigt sätt, ända upp mot

revbenen. Så långt upp har den aldrig legat. Ont som

bara den gjorde det iallafall när jag satte mig upp och

sparven gjorde en 180 ner på rätt plats igen. Så nu var

ju det gjort för första gången också, unge lilla!

Kan bara tänka på och fantisera om hur "skönt" det

kommer bli när den är större. Men det är ju värt de!!!

Ovido - Quiz & Flashcards