Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Mattan - 21 juni 2011 16:50

Men härliga tider, nu går jag på "lång" ledighet efter en galen

jobb vecka. Det är underbart att vara ledig i fem dagar nu och

dessutom kunna fira midsommar med hjärtat i lugn och ro.

Och såklart kommer vi fira med nära och kära också, det är

väll sånt högtider går ut på lite. Jag önskar dock att midsommar

skulle kunna vara i höst istället, för jag börjar längta till sparven

kommer. Den skulle också ha vart med (utanför) och fira med oss.


Hjärtat hade idag satt upp tavlan med ultraljudsbilderna i

vardagsrummet, världens pirr i magen fick jag av att se det!

Tänk att ett liv bor i min mage, att jag känner rörelser och

(än sålänge lätta) buffar från lille sparven, fantastiskt.

Det är liksom inte för ens nu jag har börjat förstått att jag

faktiskt har en sparv i magen, att vi ska bli en fin liten familj.

Det bästa med det hela är att jag älskar mitt och vårat liv,

vi är så lycklig som man någonsin kan bli!


Nu ska jag invänta hjärtat, sedan ska vi äta ris och kyckling

till middag. Efter det blir det en mys kväll i stora lass, tiptop!

Ovido - Quiz & Flashcards