Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Mattan - 17 juni 2011 14:44

Ur högtalarna kommer Håkan H. det var allt för länge sedan

jag lyssnade på honom kom jag på. Jag passar på att lyssna

på hans vackra stämma medans hjärtat jobbar, Håkan. H är

inte så uppskattad av honom. (konstigt nog). Jag tänkte att

lyssnar jag nu kan jag dammsuga samtidigt och kanske t.om

njuta av den lilla tangon. Jag borde skura också för Mimpans

dreggel fläckar på köksgolvet är inte så värst charmerande

i solens sken. Iochförsig är inte nosavtrycken på vardgasrums-

fönstret så gulliga dom heller, men var sak har sin tid. Och mitt

huvud är luddigt och lill sparven väger tusen ton idag!

Jag vet inte om jag ska bli skraj eller tycka att det är mysigt när

sparven buffar omkring där inne. Det är såklart häftigt när man

kommer på att det inte är värsta gasbildingen utan faktiskt en

liten mini oss där inne. Men jag blir nog mer skraj av överasknings

buffandet än jag tycker att det är mysigt, än så länge. (missförstå

inte, för klart det på något vis är mysigt, utan tvekan)!


Så idag firar vi att det är Fredag och att vi nu tar

stor klivet in i vecka 22(!) Hur fort får detta gå?

Plus att jag äntligen få rå om hjärtat mer än 2 kvälls timmar.

 

Ovido - Quiz & Flashcards