Alla inlägg under juni 2010

Av Mattan - 20 juni 2010 15:58

Vet ni vad det bästa med Kramfors är, förutom sylos,

det är fan att man alltid får karatefyllor där. Även igår

lyckades både jag och Emma med den fina uppgiften.

Jag ska aldrig mer dricka Baja Päron för det var ju

ungefär som att dricka laktulos fast med päronsmak.

Och då menar jag att båda "dryckerna" smakar hemskt

sliskigt och obeskrivligt. Inte för att jag har druckit

mycket laktulos i mina dagar, men smaken sitter för

alltid i om man en gång har provat! Men kvällen bjöd

på mycket roligt och tack för det.


Denna dagen har bjudit på ännu mer roligt, samt

pizza intag med Emma och Johanna. Det bästa

med Emma det är när hon får till det i hennes lilla

hjärna. Ungefär såhär; "Men..jag tänkte samtidigt

som jag prata, det ska man inte göra." eller såhär;

"Tänk dig att du har en godispåse och så har du din

favorit godis, då vet du ju vad du får när du stoppar

den i munnen." Och skulle ni förstå hela samtalet

skulle ni skratta er less, det gjorde jag. Tills jag

märkte att jag har någonslags träningsvärk.


Av Mattan - 19 juni 2010 13:43

Lördagen är kommen och jag är inte nå värst peppad

över det. Fast jag kanske borde vara. Ikväll pyser jag

och Emma till kramfors kör en ny "bli full på en halvtimme"

tävling (jag planerar att vinna) och sedan gör vi stadsfesten.

Om det kunde ge fan i att regna hela dagen så skulle jag

bli glad över det, tack på förhand!


Nu ska jag äta något, frukost/lunch evetuellt middag?

Sen ska jag ta en långis med Mini så hon är nöjd hemma

hos morfar sedan. Skönt (om man får säga så) att slippa

löptiken en kväll, hon är som ett plåster på mig nu när

hon löper. Rör jag mig en millimeter så rör hon sig två

närmare mig. Hellst vill hon vara under skinnet på mig,

men där sätter jag fan ner foten alltså!

Fast det är ju klart...hon är ju mitt bästa här i världen!

Av Mattan - 18 juni 2010 20:35

Vilken middag!

Jag, Emma, Malin, Mia och Olli käkade go middag

på Hörnan och det smakar fortfarande polkagris i

min mun. Prata skit och skrattat har vi gjort, för

det ska gudarna veta att det var länge sedan jag

träffade Mia! När vi kom ut där ifrån hade det

t.om slutat regna, då fattar ni hur länge vi satt.


Nu ska jag kila ut med Mini innan hon gnäller

ett hål i huvudet på mig. Sedan ska jag åka

till Emma för att till slut hamna på Valvet.

Se folk är vad jag behöver, kan-inte-sitta-

inne-en-dag-till! Tur jag ska dra på mig

14 centimeters dojorna, även kallade Hocker heels

imorgon samtidigt som jag dra på mig en berusning.

Då får jag ju se folk, kanske jag tillochmed får se

ner på vissa då jag blir så lång. Hur roligt är inte de?

I'm ready to rumble.

Av Mattan - 18 juni 2010 11:49

Härlig dag att vakna upp till, regn mot fönsterrutan.

Fast sen var det inte så härligt mer för då kom jag på

att jag var tvungen att gå ut med Mimpan.

Nu sitter jag här och skrattar åt mig själv, har gett mig

på att fylla i ögonbrynen och det är ju bara att inse att

det kommer ta några år att lära sig. För just nu ser jag

ut som en blandning av en clown och en svartrockare, typ.

Satte...nu ska jag tvätta bort det där och försöka lyckan

igen. För lära mig det ska jag!


Dagens andra planer förutom att lära mig något nytt är

följande; Duscha, köpa alkoholhaltiga drycker, äta middag

på Hörnan halv sex. Sedan får man se vad kvällen bjuder på.

Av Mattan - 17 juni 2010 17:45

Vilken dag!

Den började som satan själv och det har jag haft ångest

över hela dagen och kommer ha ett år framöver.

Men sånt som händer är förklaringen har jag fått hört av

ex antal personer så jag lyssnar och lägger ner sorgen.

MakeUpStore blev jag fint sminkad av FinaLinas kompis

Lisa och nöjd är jag. Jag som aldrig brukar måla ögonbrynen

tyckte att det var snyggt så nu skall här börjas. FinaLina var

t.om där för hon hade fått slutat tidigare, då vart jag glad!

Så nu är man 3 produkter och 2 borstar rikare och det är

jag hemskt glad över, MUS måste väl ha de bästa sminket.



Nu ska jag mysa en snabbis med hunden sedan ska jag

åka till Emma för att vara med på hennes ljusparty.

Sedan ska jag försöka ragga någon trevlig själ som vill

hjälpa mig med datorn innan det brinner för mig och jag

måste köpa en ny på studs.

Av Mattan - 16 juni 2010 19:05

Yes, då har ännu en dag paserat förbi i en jävla fart.

Vad jag har uträttat? Inte ett jota förutom att snart

ha tvättat all min tvätt. Jag kommer bara hinna en

till maskin och det är helt värdelöst, jag skulle behöva

tvätta typ tre till. Men så får man ju inte alltid som

man vill heller, ganska ofta t.om


Nu ska jag städa, fixa naglarna, hänga tvätt och

sedan blir det en lång promis med jycken och Emma.



I'll just keep it comin'.

Jag ääälskar jublet han gör när han är färdig. Wooooh!

Av Mattan - 16 juni 2010 11:02

Detta är det värsta jag vet egentligen (fåglar),

men den här gröna saken är så rolig så jag måste

bara dela med mig av det!

Av Mattan - 16 juni 2010 10:47

När jag fick för mig att försöka sova klockan kvart i tre

i morse kom jag på att jag hade bokat tvättstugan från

sju, good work. Men jag sov bort de första timmarna och

börja tvätta klockan tio istället, for you'r information.

Och bokade stugjäveln ända tills tio i kväll, hej hopp vad

fort den här dagen kommer att gå. Så fick jag ett efter-

längtat samtal som inte gav mig någonslags avgörande

information egentligen, inte än så länge. Så nu är det

åter igen en enrom väntan och tumm-hållning på G, så

var redo! Nej fan, nu ska jag äta råg-rut för det har jag

extrem dille på för tillfället. Sedan ska jag snusa hela dagen lång!

Ovido - Quiz & Flashcards