Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Vilka ska jag ta?

Av Mattan - 23 november 2010 11:13

Fan vad seg dag det här känns som, och som pricken

över i:et började den med årets jävla magknip.

Men efter en promis med Mimpan kändes det bättre

och nu sitter jag här och funderar på vad man törs

äta för att det inte ska komma tillbaka.

Dagen till ära ska jag fortsätta julpynta, det är så

hemskt fint med gardiner i sovrum och vardagsrum.

Och en trimmad ljusstake i vardagsrummet är det

enda som behövs vad gäller ljuskälla. Vajert!


Sedan när hjärtat slutar så åker vi till

mamma och Peder och äter sjömansbiff.

Då följer provbågarna med för jag måste

bestämma mig fort så jag slipper ont i

ögon och huvud. Men vilka ska jag ta...?

   

Det står mellan dessa. Hjälp?

De första är svarta enkla,

de andra är lila och bredare på sidan.

 
 
Brallan

Brallan

23 november 2010 11:50

Båda är tjusiga nah värre, kan ju skilja om man ser dom utanför neetet men tror allt att jag röstar på dom svarta, mycket mycket som snus....d.v.s. fint alltså!! Pussssss :)

http://malinstenbergs.blogg.se

 
Fillie

Fillie

23 november 2010 13:43

Hmm.. jag tror faktiskt att jag röstar på de lila minsann :) Längtar efter dig fino! Pussen

http://feliziaaslund.bloggagratis.se

 
Emma

Emma

23 november 2010 15:47

Svåååååårt! Men, ja tycker nog dom lila.. även fast att dom svarta e fiina också..

http://emzlaa.bloggagratis.se

 
Ingen bild

lena hellfärdsson

23 november 2010 15:57

du e lika fin i båda kram tallen

 
Johanna

Johanna

24 november 2010 19:41

Jag röstar på NUMBER TWO ;D

Fast röstningstiden kanske har gått ut?

:)

http://misssji.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mattan - 10 januari 2013 16:31

Jag kunde inte sova igår, helt omöjligt. Samma tankar i huvudet hela tiden, lite tårar, lite leenden av minnen, de är svårt att komma ihåg de dåliga i en sån här situation men de är väl så det fungerar. Vad än som har hänt i det förflutna så blir jag...

Av Mattan - 9 januari 2013 22:28

Det är svårt att se någon så nära ledsen men det känns fan hopplöst att inte se utan bara veta. Än fast jag inte skulle kunna göra något alls för att påverka situationen så skulle jag så gärna bara vilja hålla om och ge en kram och säga att vi har ju...

Av Mattan - 29 december 2012 21:13

Ju mer jag tänker på att bo i hus, att det kanske inte är allt för långt bort, ju mer galen blir jag av att bo i detta lyhörda hus. Jag vill fan inte vara bjuden på fest nästan varje helg, än mindre vill jag bli väckt av efterfesten som man så vacker...

Av Mattan - 19 december 2012 20:07

Snart äre jul här i vårt hus, fast de känns inte alls så då de mer känns som vilken vecka som helst i detta trånga näste. Jag skulle vara den lyckligaste tjejen på jorden om vi hade ett hus! Ett hus där vi kunde bjuda in både Persson släktet likaså W...

Av Mattan - 14 december 2012 12:52

Dagens fetaste fail utspelade sig alldeles nyss! Izak skulle sussa lunch men låg och kvittrade som en söt liten fågel, ganska vanligt tycker jag lite som det brukar vara ibland. Ända tills hjärtat stod utanför izaks rum (när han äntligen hade somnat)...

Ovido - Quiz & Flashcards