Alla inlägg under november 2010

Av Mattan - 2 november 2010 17:28

Nu är han hemma han den där som har snott mitt hjärta

och min hjärna. Strillen är i ugnen och snart ska jag

börja steka på korven, lyx middag va. Jag har tänt ljus

i hela lägenheten och satan så mysigt det blir!

Jag gillar verkligen hösten, och jag älskar verkligen

vintern! Jag hade blivit lycklig som en unge på julafton

om det kom snö snarast. Jag är så himla pepp på att

åka snowboard i vinter så ni anar inte!

Sitter och tittar igenom alla julsaker på internet, funderar

på vad vi ska ha för julgrejer iår. Lite inspiration har jag

fått och en massor med längtan, na jävulst!!


Nu är det korvstekning sen är det myskväll

i soffan med älskade Morgan och Mimpan.

Mina bästa M i världen.

Av Mattan - 2 november 2010 12:22

Tisdag och dagen har inte varit den bästa hittills.

Men, jag är hemma hos hjärtat och hunden vilket

betyder att tillvaron är tiptopp i det långa hela.

Nog för att Morgan jobbar nu och kommer inte hem

för ens efter fem, men ni fattar grejen.


Så vad händer idag?

Jo, jag ska dammsuga en sväng, boka tvättstugan,

komma på någon slags middag. Sen tänker jag inte

hitta på så mycket mer förutom att vänta på hjärtat då.

Ovido - Quiz & Flashcards