Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Mattan - 3 augusti 2012 19:58

Dagens planer skulle gå ut på att baka inför födelsedagsfika men jag vet banne mig inte vad som hände med det. Jag har varit så oförskämt trött idag hela jävla dagen dessutom, non stop. Det enda rätt vettiga vi har uträttat idag är att plocka bort lite Izak saker (som ej används längre) samt ätit lunch/middag på Sibylla. Så hann vi åka upp en sväng om till Brallan, Nicken och Neo och säga hej och beundra deras fina nygjorda vardagsrum. Efter den svängen däckade Izak så vi slängde han i vagnen när vi kom hem och gick en sväng om. Nu har izaken precis lagt sig och hjärtat är borta och leker (skjuter lerduvor) för fulla muggar. Själv ska jag nog göra mig en macka eller två för nu kurrar min mage.

Tänkte att jag bjuder på bild på min älskade finaste lilla kille. Dig älskar jag mest på denna jord mitt hjärta utan på kroppen!

Ovido - Quiz & Flashcards