Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Mattan - 15 augusti 2012 20:45

Jag försöker ju sköta mig och vara en duktig flicka och blogga men det händer ju alltid nått så jag glömmer det. Och det trots allt att min iPhone för det mesta sitter fast i min högra hand, skämmes! Men jag skaffade huxflux en användare på Instagram och tyckte att det var nytt och roligt och hamnade liksom där istället på nå jävla vänster. Så vill man hålla koll på mig/oss där så heter jag wattam, just sayin'.

I vilka fall så mår vi ganska så bra, vi har varit tok förkylda och Izak var den skyldige smitthärdan där ska ni veta! Han vart akut förkyld och allt som hör till stackars liten, tänder, förkylning och så mitt i allt en till tand. När man tror det är som över så verkar det som att ytterligare en gadd är på G, men jag vet inte, det kanske är en luring. Time will tell!

Dagen till ära har vi iallfall för första gången efter förkylningshelvetet varit utanför dessa nedrans trånga väggar. Vi lunchade på stan med mamma/mormor och sen tog vi oss en sväng på stan för lite rea fynd till izaken. När vi skjutsade hem mamma däckade Izak i bilen ganska bra tajming ändå. Över i vagnen med honom och sen gled vi in på kaffe och alltid lika välbehövligt skitsnack hos finaste My och Nomi. Tänk att man har så fina vänner (och vänners barn), gulle er!

Nu ska jag njuta av lugnet och försöka krama min kille utan att smitta honom.

Ovido - Quiz & Flashcards