Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Mattan - 30 augusti 2012 12:13

Men hallå, vart tog motivationen vägen idag!? Jag har så mycket som noll motivation idag absolut nada! Izaken har varit stor kille idag och varit vaken heeeeela förmiddagen och jag har egentligen bara velat gått och lagt mig. Som att vara trött inte vore nog så har jag lyckats dragit på mig årets jävla mensvärk, de kan ju vara bland de värsta jag vet. Jävla skit värk, fattar inte vad de ska va bra för. Jag som hade så fina planer för dagen, jag skulle ta en lång promenad för att jag inte har rört på mig sen jag var ut och cykla, men vafan, jag skiter nog i det idag. Jag ska ligga här i soffan ett tag och tycka synd om mig själv och drömma om att äta choklad för de är de enda jag skulle vilja göra idag. Ligga här och feta i mig nå gott! Ibland äre fan jobbigt att vara av det kvinnliga könet de kan jag lova.

Nu ska jag äta ägg macka och njuta av min alldeles egna tid.

Ovido - Quiz & Flashcards