Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Mattan - 28 augusti 2012 19:55

Här hemma börjar tystnaden komma fram för dagen, jag vet inte om jag ska njuta eller bli rastlös. Hjärtat är och klipper gräs i stugan och jag ligger i soffan och väntar på att han ska komma hem. Sen ska jag slänga på mig träningskläderna och ta mig en sväng om på hjärtats cykel då ingen riktig promenad har hunnits med idag. Vi får se vad det blir för sväng och hur lång den är, spännande!

Halva dagen har jag och Izaken spenderat hos Emma och Rickard där jag fick kaffe och blåbärs paj och Izak fick en bil att leka med. Efter det besöket åkte vi hem, åt mat och efter bus och massa kramar hamnade vi nu här. Eller jag hamnade här och Izak hamnade i sin säng sovandes, älskade barn! Det är ju så förbannat roligt att vara med honom nu då det händer så mycket nya saker var eviga dag. Roligaste jag vet just nu är när han sitter och pillar på med sina grejer och helt plötsligt bryter ut i skratt, så jävla underbart!!!

Ne, nu ska jag börja peppa inför cyklingen. Hoppas jag hinner hem till dom svenska Hollywoodfruarna!

Ovido - Quiz & Flashcards