Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Mattan - 21 augusti 2012 11:04

En regnig jäkla tisdag, en tisdag som jag tänkte vara duktig och ta en promenad och röra på döfläsket som jag för övrigt börjar bli less på. Börjar jag inte röra på mig mer snart kommer jag för evigt se ut som jag gör känns det som och det är väl inget att sträva efter. Nej, dom här sista fem kilona måste jag börja kämpa för det är ju tydligt det. Men hur i hela fridens ska man kunna köpa sig ett träningskort när man blir så rik av föräldrapenningen, ett problem som måste lösas känner jag. Kanske man ska börja med att inte äta så mycket karra osv. Frågan är bara hur man ska kunna överleva utan cola, det blir ett stort problem! Men problem är till för att lösas har jag hört.

Nog om kropp och knopp! Denna regniga dag sussar Izak så sött och har gjort i en timme så han vaknar säkert snart. Efter sömn och mat så får vi se vad som dagen bjuder på. Vi hoppas på samkväm med My och Nomi!

Ovido - Quiz & Flashcards