Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Mattan - 17 augusti 2012 10:04

Härliga fredag och härliga underbara väder!! Snacka om att sommaren kom sent i år men vad gör väl det när man har jobbat färdigt på sitt schema och kan njuta lite med sin som i värmen!? Dessa soliga och varma dagar behöver jag för att lapa och samla energi, love it!

Igår invigde vi lekparken här uppe på Önsta och jag kan lova att det där med sand var hur spännande som helst på en viss liten Izak Persson. Att det kom två lite äldre ungar som han spanade in gjorde saken än bättre, lyckad första dejt med lekparken. Efter en dusch och välling så var lillen så trött att han höll på att somna på plats i pappans knä, älskade killar!

Idag ska vi hälsa på brallan och neo för lite bus för som saknar vi så in i vassen! Efter det är det visst bestämt det traditionella fredagsmyset! Jag älskar verkligen mitt liv.

Av Mattan - 17 augusti 2012 10:04

Härliga fredag och härliga underbara väder!! Snacka om att sommaren kom sent i år men vad gör väl det när man har jobbat färdigt på sitt schema och kan njuta lite med sin som i värmen!? Dessa soliga och varma dagar behöver jag för att lapa och samla energi, love it!

Igår invigde vi lekparken här uppe på Önsta och jag kan lova att det där med sand var hur spännande som helst på en viss liten Izak Persson. Att det kom två lite äldre ungar som han spanade in gjorde saken än bättre, lyckad första dejt med lekparken. Efter en dusch och välling så var lillen så trött att han höll på att somna på plats i pappans knä, älskade killar!

Idag ska vi hälsa på brallan och neo för lite bus för som saknar vi så in i vassen! Efter det är det visst bestämt det traditionella fredagsmyset! Jag älskar verkligen mitt liv.

Ovido - Quiz & Flashcards