Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Mattan - 25 augusti 2012 19:57

Härliga Lördag kväll! Här sitter jag i soffan mör i benen som satan själv efter jobb, dammsug, skurning och promenad. Duktiga lilla jag har nu varit ute och gått var eviga dag sen tisdags, så jävla skönt! Man känner hur kroppen börjar leva på ett helt annat sätt när man (äntligen) börjar röra sig. Man är ju bra dum som alltid annars sitter på röven och ugglar och dricker cola, typ. Denna vecka har bestått av vatten i mängder och ett enda litet glas cola igår. Gott var det men inte så gott som det brukar, skandal.

Kvällen till ära ska jag beställa ett par tränings brallor och sen ska jag ägna all min tid till mitt hjärta. Det lilla hjärtat ligger nämligen och sussar sött på lilla örat eller förmodligen på hela ansiktet, det är ju trots allt Izak vi pratar om! Där av kvalitets tid med älsklingen, vi behöver nog rå om varandra lite. De är ju inte så att man blir bortskämd med att ses när man jobbar en helg. Och till råga på allt börjar älgjakten snart och då gott folk, då ses vi väl knappt nånting. Buuhu!

Ovido - Quiz & Flashcards