Alla inlägg den 1 september 2012

Av Mattan - 1 september 2012 20:27

Fan vad denna Lördag gick i ljudetshastighet! Jag som skulle vara så duktig idag och städa, kanske gå på stan och ta en cykeltur men nej, jag har inte hunnit (eller orkat) gjort ett skit idag. Regnet har varit onödigt närvarande i princip hela dagen och förstört hela positiva andan. Jag antar att jag kan skylla på det när jag nu och hela dagen har känt mig så förbenat dödstrött. Jag orkar inget! Vi tog oss en sväng och hälsade på våra fina vänner Felizia, Mats och lille söt Elwing och det lyfte upp humöret iallafall!

Men nu är jag för första gången på två veckor fast i cola och karra träsket, satan! Men samtidigt är det ju trots allt lördag vilket har en stor sammankoppling med just karra så det borde ju vara ganska så okey va? Jag får så jävla lov att tjocka mig ut på en cykeltur imorgon och den måste vara MINST en mil, minst!!

Nu ska jag fortsätta dricka cola och äta choklad, hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards