Alla inlägg den 7 september 2012

Av Mattan - 7 september 2012 14:55

Den älskade fredagen har kommit med både sol och regn, det är liksom fifty fifty. Veckan är nästan slut vilket jag gillar för snart får jag hem min älskade karl! Han var hem på en snabb visit i morse innan jobbet kallade, det var mysigt. Izaken blev gladast på jorden att få se pappan och pappan vart det samma för att få träffa izaken såhär efter nästan en hel vecka borta. Jag vart så varm i kroppen av att se mina grabbar i det ögonblicket, obeskrivlig kärlek är vad det är!

I skrivande stund försöker jag få lillen att sova, det går sådär när han gnäller och inte alls vill sova fast han är så trött att ögonen går i kors. Så jag tar några skriv pauser och går in och serverar tutte, lägger han ner och ger han snutten. Nu vart det tyst så nu kanske han tar förnuftet till fånga och sussar ett tag. Efter det ska vi åka och handla med mormorn och sedan ska vi äta middag ihop då hjärtat ska iväg ikväll igen och Peders jaktlag nyss sköt en älg. Så det blir lite fredagsmys hos mormorn och morfars ikväll, mysigt! Jag är så extremt less på att vara hemma ensam dagarna i ända så lite sällskap gör mig ingenting, säkert känner Izak så också för hur less måste inte han vara på en tjatande mamma? Plus att han får kvalitets tid med sina "gamlingar" det är nog stort plus i kanten!

Ovido - Quiz & Flashcards