Alla inlägg den 25 september 2012

Av Mattan - 25 september 2012 13:40

Här hemma är det någon slags sjukstuga. Eller jag tror de iallafall jag är lite osäker om Izak är förkyld eller om det är tänderna så gör de men snorig är han och lite bubblig i halsen ibland. Sen låter det nog lite värre än det egentligen är då han är kass på att förstå att man faktiskt måste hosta för att bli fri bubblet i halsen. Jag då, jag tappade bort rösten i fredags sådär lagomt i tid för öppna förskolan. Jag hostade en fjant hostning så det rev till i halsen och smakade blod och sen var det tack och adjö med min normala röst. Att jag sedan jobbade och att äldre folk hör lite illa gjorde nog inte min röst bättre precis för i söndags hade jag knappt någon röst alls! Men ser ni att idag är livet bättre för mig bara lite ynka hosta. Värre är det för hjärtat som nyss var hem på lunch och inte alls mådde någe bra!

Igår var vi hos finaste Felizia och firade henne på födelsedagen. Jag har sån himla tur som har de bästaste flickorna som bästa vänner! Ni anar inte hur bra ni är. ?

Nu ska jag fortsätta kolla på "det okända" och vänta på att izaken vaknar. Hoppas dock han sussar ett tag då han har fått både Alvedon och nässpray nu.

Ovido - Quiz & Flashcards