Alla inlägg den 20 september 2012

Av Mattan - 20 september 2012 08:28

Jag skulle ta en morgon promenad och vara hurtig igen efter typ en veckas lathet, men nej! Jag har fan ingen ork till det. Morgnar är ju inte min grej överhuvudtaget ibland och det är just en sån dag idag. Och än fast jag fick sova tills jag själv vaknade i söndags så verkar inte kroppen riktigt vara nöjd med det, jag skulle behöva ta om på något slags hotell där det är natt dygnet runt och super sköna sängar. Där skulle jag behöva vara i minst två dygn och bara sova och få lite ny energi. (ni ska veta att det är tröttheten som skriver detta och inte jag).

Ja, så vad ska denna dag bjuda på? En dusch, en tupplur (snälla gud), en promenad och massor med bus och mys samt besiktning av bilen 15.00 ej att glömma! Jag tror jag börjar med att byta blöja på lillen, det luktar nämligen suspekt i närheten av honom.

Ovido - Quiz & Flashcards