Alla inlägg den 14 september 2012

Av Mattan - 14 september 2012 11:34

Här har vi nästan nyss kommit hem ifrån öppna förskolan, herre min je! Där var det livat i luckan skulle man kunna påstå. Men ack så jävla roligt! Izak trivdes som fisken i vattnet förutom när dumma mamman kom och sa att man inte fick ta leksaker som andra barn redan beslagtagit. Det är så fantastiskt att se hur roligt dom små kan ha och man blir på något vis varm i mammahjärtat när man märker att man har barn som är rätt så självständig. Inte fan behövde han mig inte, han leka på och härja och sket i mig och det är ju precis så jag vill ha det. Klart han ska kunna leka själv och inte sitta och trycka med sin mamma hela tiden. Och så roligt att se alla izaks polare leka omkring också, både jag och han är lyckligt lottade som har så fina vänner!

Lille mannen somnade till redan i bilen, sov halvt som halvt i min famn på väg upp och sov innan huvudet landade på kudden! Nu såhär i efterhand kanske han skulle ha fått lite fika sådär på förmiddagen för gudarna vet när lunchen blir av nu. Lille skrutt, att man kan älska någon så mycket som man älskar sitt eget barn det är helt otroligt!!! Ne, nu ska jag njuta av lite egen tid och sedan blir det väl mer bus med lilla älsklingen plus att vi ska längta tills pappan i familjen kommer hem för helgen. För idag är det ju freeeeedagsmys, lovely!

Ovido - Quiz & Flashcards