Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Mattan - 7 oktober 2012 22:10

Mitt i kvällen och jag skulle helst gå och sussa nu då jag vet att imorgon inte heller blir nån nedrans sovmorgon. Alltså mitt ilandsproblem är just det, att jag vet att ingen dag nu mer är någon sovmorgon och varför detta är ett problem undrar ni. Jo men för att när jag vet sånt i förväg så blir jag bara än mer jävla trött i kropp och själ, det är lite ungefär som när man vet att man ska upp och jobba då blir man ju automatiskt lite mer trött i kåpan. Men (för det finns ju nästan alltid ett jävla men), jag ser såklart fram imot att få vakna till ljudet av våran sjungande sparv som bjuder på största (finaste) leendet när man efter någon sekund orkar öppna ögonen på riktigt. Så jag tar väl den här smällen och är svintrött så länge jag vet att jag får vakna till det finaste som existerar på planeten Tellus, min Izak!

Om ni undrar vad vi har gjort i helgen så jag kan läka den informationen. Vi har gjort följande; haft familje mys deluxe, hälsat på den krassliga farmorn som äntligen är på bättringsvägen, varit på loppis där vi träffade en av den finaste och starkaste människan som knatar omkring på två ben vilket jag vart lycklig av, ätit på sylos, sovit, hälsat på mormorn och morfarn och sist men inte minst fikat med Emma och Rickard. Pjhu! Vilken lång mening. Nu ska jag borsta mina gaddar, tvätta yga, sussa och drömma om ett annat boende. Imorgon blir det öppnaförskolan istället för bad så min tatuering får lite extra tid på sig att förbereda sig för bad, hörs hej!

Ovido - Quiz & Flashcards