Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Mattan - 20 oktober 2012 15:32

Vilken jävla tråk lördag! Vädret är blä, hjärtat har varit borta och Izak är grymt kass i kistan. Nu har båda killarna somnat och meningen var väl att jag också skulle försöka blunda men tydligen fastnade jag framför tv jäveln. Alltså alltid! Jag är ju faktiskt också trött och skulle behöva sova men inte då. Nä, jag sitter här vaken och väntar på att dom ska vakna för då ska jag packa med våda två med på affären. Majsvälling måste inhandlas så det kanske blir nå slags stopp på lillens mage! Sen ska här ätas middag, för jag är inte bara trött jag är vansinnigt hungrig också, som en varg, typ. Sen ska jag nog ganska ge mig på att provbaka inför det kommande ettårskalaset(!!!!!) jag tror jag svimmar vad fort tiden har gått. Äre verkligen ett år sedan Izak kom till världen? De måste ju vara nån som har räknat fel jö.

Ovido - Quiz & Flashcards