Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Mattan - 16 oktober 2012 11:04

Tisdagen är kommen och annat väder med den, jag tycker det är myspys gör utom en liten detalj! Jag skulle behöva fixa några ärenden idag vilket jag inte törs då sommardäcken sitter på bilen och vinterdäcken är två mil här ifrån. Det lilla problemet hindrar mig ifrån att njuta fullt ut av dagen. Fast det finns ju såklart saker som gör att sådant inte spelar någon roll, här ligger jag i sängen med min underbara lilla kille som totalt vägrade sova i sin säng och då passade jag på att lägga oss båda i våran. Jag kan påstå att det är över två månader som något sånt här hände och det var verkligen på tiden för massa mys! Älskade lilla Izak, tänk att du är min. Det är ju fantastiskt att få följa med på utvecklings resan som han tar när man nu ber om en puss och putar med läpparna får man en puss, en riktigt blöt en med öppen mun men det spelar ingen roll det är bland det mest häftigaste som hänt mig. En puss ifrån sitt alldeles egna barn! Obeskrivligt.

Appro på att ligga i sängen, vi fick ingen säng i fredags. Ne ser ni det var ju faktiskt fyra veckors väntetid och inte fyra dagars. Noll koll? Ja så kan man säga! Så när izaken har vaknat ska jag återigen försöka ringa till chefen och fråga vad vi gör åt saken, vi hann liksom panik möblera, bära ut sängar och sova en natt i soffan och sen bära upp sängarna igen när vi insett faktum. Kanske verkar som en liten grej i vissas ögon, men rätt ska fan vara rätt!!

Ovido - Quiz & Flashcards