Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Mattan - 18 oktober 2012 16:21

Betydligt bättre dag idag måste jag säga, enda problemet idag är att jag är less på att hålla på att bli blind. Alltså hade jag haft bonus på kortet som guvernör Andy sjunger så hade jag köpt nya bågar, eller nej, jag hade köpt tre nya bågar minst! Kan liksom inte förstå varför i hela livet jag köpte lila bågar sist!? Ne men jag ska ju tydligen vara en sån som försöker sticka ut och ska ha lila bågar som nån slags tantkris, moget. Nästa gång (vilket jag hoppas är snart) då ska jag köpa svarta, normala, diskreta glasögon. (Fast jag vet att de inte kommer ske, för jag vill ju hellre ha lite fräsigare brillor).

Dagen har jag och Izak spenderat hos Brallan och Neo med Felizia, Elwing, Erica och vovvarna. Jag skrattar åt Izak i smyg att han varje gång blir lika rädd för pudlarna, som att dom vore farligaste djuren i världen men som tur är går det bättre efter ett tag. Brallan bjöd på våfflor vilket var väldigt uppskattat, Gud så länge sedan! Sen var det i vanlig ordning massor med fniss och prat precis sånt som vi är duktig på. Älskade vänner alltså!

Izaken hat nu däckat och jag sitter i soffan och funderar på vad det bjuds på för slags tårta hos min moster idag, hoppas ju självfallet på någon god! Jag som är så jävla sugen på tårta, faaantastiskt gott ska de bli. Vi säger så, hej!

Ovido - Quiz & Flashcards