Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Mattan - 12 oktober 2012 11:52

Alltså denna fredagen har jag längtat efter i flera år tror jag. Den fredagen jag äntligen ska få sova i en skön, tjock och ny säng alltså dra mig på en liten pinnevagn vad sköt de ska bli! Eller det hoppas jag ju iallafall för fan ta den om den är oskön, då går jag ju upp i atomer av ledsenhet.

Dagen har börjat bra, izaken vaknade 07.03 prick men lekte med sina gosedjur till klockan var tjugo över sen var det upp och hoppa dags. Efter vällingmys klädde vi på oss, plockade lite i röran som just nu finner sig i denna lägenhet och sen åkte vi till öppnaförskolan för bus. Och bus vart det alltid, som vanligt. Efter mellis åkte vi vidare på affärn för shopping av sånt vi behövde men satan i gatan glömde jag inte hälften! Jag blir så less på min hjärna, jag tänker alltid på allt annat och så missar jag det som egentligen är viktigt i verkligheten där emot köper jag det som är viktigt i min lilla värld. Så nu måste jag någon gång under dagen pallra mig till affärn igen! Och inte nog med det så ska jag egentligen vara hemma hele dagen för att vara tillgänglig när Mio folket kommer med sängen för de vill jag inte missa för allt i världen.

Så ja gott folk, ni förstår ju vad helgen (eller resten av livet) går ut på...sova sova säng säng säng!!!

Ovido - Quiz & Flashcards