Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Mattan - 30 oktober 2012 14:57

Men vilken dag! Jag har hunnit så himla mycket idag, jag har bakat snoddas och chokladbollar, jag har diskat undan det och dammsugat plus att jag har bråkats med hjälpredan Izak samtidigt. Nu har vi nyss kommit in från en promenad i slasket, Izak somnade några hundra meter hemifrån (så jävla klart) så jag har nu gjort ett tappert försök att lägga han i sim säng, det verkar nog inte gå så bra. Men ser ni att en del av den där ungens tjurighet har han ärvt av sin mor så han får nog lilla i sin säng ett tag till, sålänge han inte är ledsen såklart. Just nu ligger han bara och tröttgnäller titt som tätt.

Ja och annars närmar sig fredagen med stormsteg och jag fattar ingenting! Hur kan det redan ha gått ett helt år som sen izaken kom!? Det måste ju betyda att jag var tjock som en jävla smock prick för ett år sen och fy jävla fan vad tungt det var med dom där trettio extra kilona jag helt plötsligt bar på! Så fruktansvärt glad att det bara är tre kilon kvar till startvikten.

Nä, nu ska jag (medans Izak är ganska nöjd i sin säng) köra lite core övningar så jag få tillbaka nå muckler nån gång.

Ovido - Quiz & Flashcards