Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Mattan - 3 januari 2012 12:37

Härligt med sovmorgon idag, jag tror det behövdes.

Fast frågan är om jag kanske har sovit för länge nu för jag har lite

skallebank faktiskt, men det går väl över allt eftersom. Hoppas jag.

Hjärtat har nyss varit hemma på lunch dom luncherna går alltid på tok

för fort! Izaken sover i babygymet efter ett hårt pass och jag sitter här

och funderar på vilket humör jag egentligen är på idag.


När Izak har vaknat och fått käk ska vi ut på en promis har jag bestämt.

Solen skiner och graderna ligger på nollan, perfekt väder för en promenad.

Och än fast jag plötsligt fått för mig att barnvagnen kommer svika oss

bara för det nedrans testet konsumentverket så gör den nog inte det bara sådär.

Dessutom är en ny barnvagn på väg hem till oss nu så det gör att säkerheten

inte känns så himla långt borta. Hoppas bara att jag blir nöjd med den!

Och hoppas också att Izak får plats i den ett tag till, store killen.

Efter promenad ska vi bara mysa jag och min älskade apunge.

Alla ord på jorden kan inte beskriva hur mycket jag älskar honom!

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards