Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Mattan - 9 januari 2012 11:45

Imorse på vågen påstod siffrorna att jag har tio kilo kvar till vikten jag

hade när jag vart gravid. Helst skulle jag gå ner tjugo kilo till för att vara

på den vikten jag en gång i tiden var, men det lär ju vara en omöjlighet det.

Fast en vacker dag hörreni då ska jag vara nöjd med det som my mama' gave me!


Så vad gör vi idag?

Ja, Izaken sover sött efter lite om och män. Tydligen är det en vara nära

mamma dag idag och då är det svårt att komma till ro och somna på riktigt.

Jag tror inte vi gör något speciellt idag heller för den delen, hade det varit

lite varmare hade vi tagit en promenad men det spar vi tills imorgon eller nått.

Vi tar helt enkelt världen mysdag idag och jag Izak, sånt gillar jag!

Ovido - Quiz & Flashcards