Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Mattan - 24 januari 2012 14:43

Tänkte bara bju på lite badbilder på en grabb som älskar att bada!


                           

Av Mattan - 24 januari 2012 12:03

Helleleluja, jag har fått Izak att sova utan grin och inte på mig.

Synd bara att vi inte hann ta oss ut i fin vädret innan han blev trött,

men det är inte så mycket tid att spela på från det att han har vaknat

till att han vill powernapa igen. Typ en timme efter att han har ätit och

då måste ju jag försöka få i mig frulle innan det (oftast) blir grin.

Och stressa p.ga en promenad är det sista man vill göra, snart är det

ju sommar och då blir det förhoppningsvis fint väder ganska ofta.

Dessutom får vi oss vår beskörda del av annan luft ikväll då vi ska åka

och mysa på hos Felizia, härligt för Izak med massa tjejsnack.

Är ganska säker på att han får enormt mycket grabb umgänge när han

blir större så man måste ju passa på att dela med sig av tjejbacillerna

medans det inte är så farligt och äckligt.


Nu ska jag njuta av tystnaden som råder i nån sekund till innan han

vaknar, för nu börjar han röra sig. Kolla på Rob&Big och skratta,

jävla störda grabbar de där!

Ovido - Quiz & Flashcards