Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Mattan - 7 januari 2012 21:38

Idag har vi shoppat loss för Izaks presentkort han fick av sina fina

morbröder. Han fick fyra bodysar ifrån Villervalla och en mössa ifrån

Ludmyr of sweden, HUR söt som hellst i mössan! Orkar inte hämta

sladden till telefonen nu men bild ska jag lägga in när tid och ork finns.

Sen köpte vi två nya pyjamasar på Lindex så slipper han knäbyxor

storleken när han sussar sött. Eftersom han envisas med att sparka ner

täcket måste han ju ha en pyjamas som täcker hela benen och inte halva.

Så med andra ord har vi invigt nya barnvagnen idag på stadens gator.

Den var skön att köra men fasiken så lite dämpning, än fast Izak verkade

njuta av att det skumpade en aningens. Han sov sött hele tin'.


Efter stad vistelsen åkte vi till Hällsjö där hjärtat skruva med skotern

och jag agerade mjölkmaskin (åt Izaken) med jämna mellanrum.

Sen åt vi middag som bestod av tacos, guda gåva, och efter det vart

det kaffe och kladkaka. Väl hemma har vi nyss kikat på Gladiatorerna

och jag har agerat mjölkmaskin igen och nu nattar hjärtat lillen.

Mina fina älskade grabbar, vad vore jag utan era andetag!


Imorgon kör vi familjedag rätt igenom, nog för att det aldrig

blir som vi planerat men man kan ju försöka iallafall!


Ovido - Quiz & Flashcards