Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Mattan - 11 januari 2012 11:43

Efter en mycken bra dag igår med besök hos My och Nomi med Malin och Filippa

så är vi ganska nöjda idag. Hur skönt är det inte att kunna prata om allt och

ingenting med folk som sitter i samma båt och som förstår vad man säger.

Söt ungarna verkade trivas som fisken med varandra också, även fast dom inte

förstår än så vart dom tok lugn alla tre när dom låg brevid varandra. Mys!


Idag har vi vaknat, klätt på oss, Izak har tagit en powernap i babysittern,

jag är färdig fixad i hår och ansikte. Nu ska jag ringa Försäkringskassan

och be dom dra mer skatt även fast jag knappt har råd med det. Annars

blir det dyrt när det nalkas deklaration nästa år! Izak ska få mat och sen

ska vi packa ihop oss och åka upp till mitt kära jobb, fast inte för

arbetskamraternas skull utan för min mormors systers skull. Hon har

opererat ytterligare en hjärntumör så besök sitter säkert inte fel!

Hoppas lillen kan bjuda på ett leende så hon får lite extra enerig.

Sen ska vi inte gör så hemskt mycket mer idag, bara vänta på att hjärtat

kommer hem ifrån jobb så vi kan spendera resten av kvällen med massa mys!

 

Nomi, Filippa och Izak.

Man kan ju inte tro att lillen är 10 och 6 veckor

yngre än dessa brudar.

Ovido - Quiz & Flashcards