Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Mattan - 26 januari 2012 13:56

Lilleskrutt har blivit så duktig på att sussa själv vid lunch tid.

Han börjar nog fatta att det är sovdags när jag lägger ner honom i våran

säng den här tiden. Förut tog det över en timme att få honom att somna,

idag tog det 20 minuter, härliga tider. Hoppas att han börjar sova längre

och längre också för just nu är det längsta han har sovit på dagen 35 minutos

och det efter att han har börjat fått erättning även nu mitt på dagen.

Jag tror det är dags att börja tänka på refrängen för min del vad gäller att

amma, han blir bara elak när jag inte kan ge han vad han vill ha. Enda gången

han är riktgt nöjd på bara mig (i två timmar) är på morgonen när jag inte ammat

på cirkus tolv timmar. Alla andra gånger blir han mer eller mindre missnöjd

verkar det som. Jag tänker hålla ut tills om en vecka när vi ska på BVC, då ska

jag prata med sköterskan om hur man kan kläcka en liten plan. För ser ni om

en månad är han redan 4månader och det är snart det, för hua vad tiden går

förbannat fort nu mer. Ja och i allafall ska han få börja med lite smakportioner

då, jag tror det kommer göra susen för detta lilla matvrak!


I eftermiddag ska vi packa ihop oss till mamma och Peder för middag,

dom är snäll dom som bju på middag bara sådär. Även imorgon  är vi bjuden dit.

Nu går alarmet för nu vaknar Izaken, 30 minuters nap det är hans grej det!



Ovido - Quiz & Flashcards