Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Mattan - 13 januari 2012 16:12

Här är det full rulle då hinner man inte göra viktiga saker som att blogga.

Igår spenderade vi dagen hos Emma som var barnvakt till Olivia, vi fika

och snacka massa skit som alltid. När vi väl var hemma fick Izak mat och

jag började göra mat till oss också. Efter käk för alla tre och när Izaken

vaknade packade vi ihop oss (igen) och styrde Passaten mot Felizia.

Det var tusen år sedan vi sågs känns det som! Efter ett litet tag kom

Felizias mamma Lena och sen Brallan, Neo och Erica, mysigt värre.

Så ni kan ju gissa vem som var tröttast på Önsta när vi kom hem!

Lillen käkade och sedan däckade han, skönt för han.


Idag har vi inte gjort ett endaste skit förutom alldeles nyss när vi tog

oss en promenad till MM för att köpa Fredagsmys. Det uppskattades av

Izak, lite frisk luft för hua vad han sussade gott. Jag tyckte det var lite

mindre skönt vissa sekunder för det blåste spiken i minus grader, oskönt.

Så nu passar jag på att skriva lite medans Izak pratar med brudarna på

"unga mödrar" dom verkar vara riktigt intressanta vill jag lova!

Jag blir mess irriterad på detta avsnitt då en brud som ska föda skriker

och klagar och har sig. Sånt störde jag mig på innan jag ens hade fött

barn och nu när jag vet hur det är och känns stör jag mig ännu mer.

Även fast inga förlossningar är lika men för fan, bit ihop och kläm!


Ne, nu tror jag att det är någon som börjar bli hungrig för hela

knytnäven är inne i hans lilla mun. Och även den för det mesta

är inne i munnen kan man skilja på mys sug på handen och hunger.

Nu räknar vi minuter tills pappan kommer hem för helgen, i love Fredagar!

 

Lill blicken!

Ovido - Quiz & Flashcards